close
525全民配屋網 525全民配屋網 525全民配屋網

皮德寶,很抱歉這麼說但是你第二部分翻譯有文法錯誤比如一整個下午是 the whole afternoon不是a whole afternoon. 還有講述時間的句子一班都放在後面。所以英文變成 "我在讀書,一整個下午"

幾天前我在台灣的小學同學也問過一樣的問題,好巧喔OAO


--------------------------------------- 叫我線線 -------------------------------------
Tomorrow __is___ the first day of summer vacation. 明天是暑假的第一天。

I _am_ happy. 我很高興。

I _will_ _be_ _doing_ many things this summer. 今年暑假我會做很多事。

Dad _has_ _been_ in Vietnam for a year, but he _will_ come back to Taiwan tomorrow. 爸爸已經在越南工作一年,但是他明天會回台灣。

He _will_ _stay_ home for one month.他會待在家裡一個月。

I am so happy that I _couldn't fall asleep_.我很高興以至於睡不著。

------------------------------------------ 我是線線 ----------------------------------------------

媽媽和Betty 、Karen 採買食物跟禮物。 Mom, Betty and Karen shop for food and gifts.

我去圖書館。I go to the library.
.
一整個下午,我都在讀書。I have been studying for the whole afternoon 或 I studied the whole afternoon.

大約五點,我肚子餓了,所以午就回家吃晚餐。媽媽做了漢堡當晚餐。 I was hungry at about 5 o'clock, so I went home for dinner. Mom made hamburg for dinner.

------------------------------------------ 我的名字是線線 ----------------------------------------------


來自: https://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1614101402807525全民配屋網,525全民配屋網評價,525全民配屋網好嗎,525全民配屋網是真的嗎
arrow
arrow

    周志幸名屢理扛兜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()